Julafton

Ja tänker inte skriva om hela dagen, är alldeles för trött för det. 
Vi har ätit supersmarrig julmat och julgodis, öppnat julklappar och Iz och jag har varit ute och fotat lite. 
En riktigt mysig och lyckad dag, nu har jag ätit ännu mer mat och ska se om det går någonting bra på tv. 
Tänker inte göra någonting mer idag! har hamnat i matkoma igen!
 
Kan iallafall säga vad jag har fått, bilder kommer i ett annat inlägg.
Jag fick:
En jättefin tomte som jag tycker är sjukt fin.
Nagellack m.m + en jättefin ask
En svampbok
En värmekudde
 
Jag kan ha glömt någonting, är lite virrig av min medicin. Har fått högre dos lugnande som jag ska äta varje dag mot ångesten, jättebra att jag blir lite seg och trött på kvällskvisten, då kanske jag lättare somnar.
 
Min syster har också köpt en julklapp till mig, ska bli spännande att se vad det är! Ska även beställa en nomesele till Izor snart, Lisa får hjälpa mig att ta exakta mått på honom. 
 
Här kommer massor av bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0