Iz i skolan

Emma ringde mig innan jag skulle få till skolan och sa att vi skulle ha hundarna med oss, kollade klart på ett avsnitt från solsidan och begav mig sen till skolan.

Vi skulle träna kroppskontroll och Cornelia och jag tränade izor. Vi valde att träna bakdelskontroll då vi behöver träna på det. Det gick väldigt bra och tinmarna flög förbi. Innan vi slutade tränade vi lite med en pilatesboll, i början fattade han inte riktigt vad han skulle göra med den enorma bollen men sen gick det betydligt bättre. Jag ska kolla vart det finns billiga och bra pilatesbollar och köpa en. Kanonbra inomhusaktivering!

Just nu sitter jag hemma hos Anna och fikar lite, alltid lika mysigt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag köpte en pilatesboll från rusta till Eros, den var inte så dyr har jag för mig! :D
Izor är jätte vacker!

Svar: Då får jag åka förbi Rusta och se om de har någon. Tack för tipset :)
Han tackar så, Eros är superfin!
Mandana Veysi

2012-12-05 @ 22:24:57
URL: http://angelicay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0