Huvudvärk och goda nyheter

Jag har haft kraftig huvudvärk i två dagar nu, hoppas att det släpper snart. Har inte gjort så mycket idag men fått bra besked! 
 
Sen Lisa flyttade hit har jag haft kontakt med Gavlegårdarna angående Lisas saker som ligger kvar i lägenheten. Efter att ha blivit runtskickad till olika personer i över en vecka så fick jag äntligen ett gott besked idag! Jag fick ett mobilnummer av en som jobbar på området där Lisa bodde förut, den personen hade nyklarna! Jag ringde upp honom men fick inget svar, efter några sekunder ringde han upp igen och sa att han tidigare idag LÄMNAT IN nyklarna till kundtjänst, jag förklarade för honom att hans högre chef (tror jag) som ansvarar för området sagt att Johan (som han heter) ska låsa upp lägenheten åt mig. Han skulle återkomma och sa att "vi får lösa det här på något sätt". Jorå, han höll sitt ord, efter en 10 minuter ringde han upp och sa att jag skulle komma till lägenheten 08.30 imorgon bitti så skulle han låsa upp den åt mig.
 
Vilken lycka, jag får hem Lisas grejer tillslut, hundmat, koppel, vintertäcke och annat som hon har. Jag är så lättad.   men jag måste lägga mig tidigt ikväll för att orka kliva upp.
 
Efter att jag hämtat hundsakerna tänkte jag gå till veterinärkliniken och be dem dra ut ett papper på alla besök Lisa har gjort hos dem, förhoppningsvis har de kvar jornalerna kvar från när Lisa var valp, annars är jag ganska körd nästa termin. Då lär Lisa vara hemma under tiden Iz är i skolan med med, halvdagar är inga problem, det klarar hon. Men jag tänkte mer på när vi inte är i stan! Vem ska rasta henne då? det är inte säkert att pappa kan göra det nu under vintern då han vissa dagar arbetar här i stan och andra dagar någon helt annan stans!
 
Senare kl 13.30 ska jag lämna blodprover på sjukhuset, går till Denise efter det och hälsar på henne lite, hon ska låna Sims 2 och Sims 2 djurliv av mig, så ska hon få tillbaka sitt koppel som jag har fått låna till Lisa! ♥
 
Vi har nyligen kommit in från en promenad, tog med en boll som jag kastade lite åt Izor, sen tränade vi lite linförighet på hemvägen. Supertaggad kille! Var jätteskoj att tränade lite med honom. När vi kom in fick båda hundarna en varsin grissvans.
 
Nu ligger Lisa i sängen och Iz springer omrking med en leksak i munnen, just nu har han lagt den framför Lisa och tittar på henne, jag tror att han vill att hon ska kasta den. Haha, sötvovve!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig nyhet!

2012-12-17 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0