Gott nytt år!

 
Ikväll kommer vi att vara hemma och titta på film, tänker inte göra någonting speciellt helt enkelt. 
Lisa åkte iväg till Cornelia vid 4 tiden och Izor fick en liten nyårspresent av henne som bestod av en tuggring med jordnötssmak. Väldigt uppskattad av Izor.
 
Det här blir ju hans första nyår här i Gävle och än så länge har han inte reagerat på fyrverkerierna, jag har rastat honom ordentligt så vi kommer nog inte gå ut någonting mer föränn det har lugat sig, kanske att vi tar en sväng runt huset om någon någo timme så han får kissa av sig lite för sen får han inte gå ut igen föränn vid 2 tiden kanske då de värsta raketerna är över.
 
Kommer att ha extra koll på kaninerna, jag vill inte ta in dem i onödan och folk säger att kaniner brukar hålla sig lugna, men  märker jag at de grips av panik och börjar skada sig via exempelvis slänga sig mot burgallret så får jag ta in dem och sätta dem i yras bur då den står tom tills det har lugnat sig ute igen.
 
Såg precis att det regnar ute nu, hoppas det får folk att smälla mindre. Men jag är tveksam, finns idioter överallt som tycker att det är så himla roligt att skjuta raketer kors och tvärs, oftast berusade också. 
 
Vi önskar er alla ett gott nytt år, några nyårslöften har jag inte än en det 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0