Fina människor

Jag skrev ett inlägg på min facebook om krisen med Lisa eftersom jag troligtvis inte kommer att få hennes tillbehör som ligger kvar i lägenheten. Jag har mailat till Gavlegårdarna och hoppas på att få ett svar imorgon.
 
Det är så himla många som vill hjälpa till och som kommer att skänka tillbehör till Lisa som jag har gått miste om. 
Jag visste inte att det fanns sånna hjälpsamma och omtänksamma människor men det gör det. Jag tackar er alla för att ni vill hjälpa mig. 
 
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga, jag är så fruktansvärt tacksam. En eloge till alla er. ♥

Jag har fått låna ett koppel av Denise tillfälligt så slipper jag gå med Izors superlånga läderkoppel, supertack för det! 
 
När jag kom hem för en liten stund sen så berättade pappa att Lisa hade ätit upp all kvällsmat, härligt att höra!
Nu ska jag kolla på film och sen natta kudden. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-12-10 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0