Dags att packa

Ska snart packa mina och Izors saker till imorgo. Pappa har varit uppe på vinden och hämtat ner en resväska så att allt får plats.  L&K's present väger över 7kg så det är jättepraktiskt med en resväska då.
 
Iz ligger på golvet med ett ben, ser så roligt ut när han ligger på sidan, slår med frambenen och visar tänderna åt benet som han sen börjar tugga på.  
 
Vi var ute i en timme för en stund sen och sprang i snön och så kastade jag snöbollar åt Iz som hade herrans roligt ute i snön.
 
Har pratat med min syster i telefon i en timme, vi kom inte fram till någon vettigt haha. Inte kunde vi hållas sams om någonting heller för den delen. Nåja, strunt samma. 
 
Ska tappa upp ett vattenbad strax, så skönt! sen blir det en relativt tidig kväll för min del. Tåget går 12.05 imorgon, 
 
Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen på bloggen de senaste dagarna, jag har haft en rejäl bloggtorka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0