Dagen

Klev upp ur sängen nyss, jag varit aken ett tag men inte orkat resa på mig. 
 
Ska klä på mig, kopppla hundarna och gå en sväng med dom. Men ska först ut och inpregmera mina kängor så att jag kan vara ute i djursnön med dem utan att bli blöt om fötterna.
 
Tar med en boll så Izor får springa av sig, det behövs kan jag säga.
 
Skulle träffa Ronja idag men hon svarar inte på varken facebook eller på sms. Får se om jag får ett svar snart annars får jag hitta på någonting annat! Ska även träffa Hana idag så kanske kan vi ses tidigare,
 
Här kommer några vinterbilder på Lisa från 2010 som jag hittade i datorn. 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken sötnos hon är!

Svar: Hon är jättesöt. :)
Mandana Veysi

2012-12-14 @ 18:35:35
URL: http://angelicay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0