Dagen lite kort

Hemskt ledsen att jag inte har bloggat tidigare idag, har haft krångel med internetet. Får se hur länge det funkar nu innan det lägger av.
 
Gick till skolan runt 12 tiden och var framme vid halv 1. I vanliga fall tar det ca en kvart att gå till skolan men nu skulle Iz få kissa av sig och så. 
 
När vi kom dit så blev iv indelade i grupper, Emma och jag var i grupp. Vi skulle träna ingångar i slalom samt kontaktfält. Tiden flög förbi och sen hade vi slutat. 
 
Efter skolan gick Cornelia och jag till rastgården och släppte Izor och Walle så de fick leka en stund och efter det gick jag hem och kopplade på Lisa och gick en promenad med vovvarna. när jag kom hem så kom pappa strax efter, han hade tagit med mina enorma älgben till jobbet och fått dem sågade i mindre bitar så att det ska få plats med en låda färskfoder till. Hundarna fick ett varsit märgben som de åt på i ett par timmar, detvar nog första gången som Lisa har ätit ett märgben, hon vart helt till sig och låg med det där benet i timmar, det är jättebra att hon tycker om det då hon har relativt mycket tandsten och det är inte lätt att skrapa tänderna på henne då hon inte vill sitta still. 
 
Hundarna fick mat nyss iallafall, Lisa åt visst men inte allt. Nåja, jag tänker inte tvinga henne att äta och absolut inte tillsätta massa annat gott för att få henne att äta. Bara för att hon har fått leva på frolic i hela hennes li så betyder det inte att jag kommer att låta henne få det hon vill. Kanske låter hård nu men så ligger det till!
 
Iz och jag ska fortsätta lite med kontaktfältsträningen här hemma, ska bara se om jag har någonting som jag kan använda som ett kontaktfält.
 
Nu ska jag duscha och sen sova faktist, har skola imorgon. Börjar redan halv 9, efter det har jag läkarbesök kl 15.45 åh, har inte lust med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0