Citronvatten

Sitter med ett glas iskallt citronvatten. Herregud så gott det är! jag ska egentligen inte sitta uppe vid datorn nu utan försöka sova men det går ju såklart inte, tänker på så mycket saker mest hela tiden. Tänker mest på Izor, fan vilken kass hundägare jag är som inte har aktiverat honom tilläckligt på senare tid. Han är sjukt krävande och behöver sitt för att vara lugn och det har han inte fått. 
 
Det enda jag har gjort är att skällt på honom känns det som, på promenaderna drar han så förbannad mycket att det svider i armarna på mig, (bör tillägga att det Ibland går bättre).
 
Jag undrar vad iv ska göra på specialidrotten imorgon, måste trötta ut Izor ordentligt när vi är i skolan, för då har jag bara fokus på honom och ingenting annat! Och efter skolan ska Iz och Walle få leka innan vi går hem och går en sväng med Lisa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0