Bra dag

Dagen har varit ganska bra faktist!
Har haft en rejäl mensvärk men det har inte stoppat mig från att ha gått ut med vovvarna och donat lite i rummet.
 
Har plockat fram lite saker som jag ska sälja som inte används längre för att få in lite pengar som ska gå till hundarna. Än så länge är 2 selar sålda! Är jätteglad att det finns intresse för sakerna.
Mötte en tjej som tog med sig en sele hem för att prova på sin kanin men som sedan skrev på facebook att den var för liten så hon kommer tillbaka med den imorgon.
 
Denise kom även förbi och vi hade lite julklappsbyte. Jag blev alldeles till mig när jag fick mina julklappar, speciellt den ena. Jag blev som ett litet barn, började nästan gråta. Hon hade målat ett porträtt på min fina, fina Izor. Fick även en målning när han sprang på stranden samt 200kr. Tack älskade vän. ♥ Hon fick ett halsband av mig, en själ och två glittriga hårnålar och även hon blev glad. Efter julklappsbytet tittade vi på olika bloggar och hon bestämde sig för att börja blogga igen, och denna gång om hennes Dalmatiner Herkules.
Jag kommer att länka till bloggen när den är klar. Ska bli jätteroligt att få följa dem även fast jag nästan gör det dagligen.
 
Imorgon ska vi ta med oss hela hundligan till skogen bakom Dollarstore och fota dem, hoppas på fint väder! Justja, tidigare idag när pappa kom in med hundarna så ropade han på mig och var fullständigt panikslagen, Izor kunde inte andas riktigt och klöste sig i ansiktet samtidigt som han inte kunde stänga munnen och bara flåsade. Slängde mig ner direkt på golvet och höll i hans mun, grävde omkring och upptäckte att en pinne fastnat i gommen på honom. Tack och lov var han så pass lugn trots att han var panikslagen att jag fick ta ut pinnen, blev smått biten av honom flera gånger men det gör mig absolut ingenting. Efteråt upptäckte jag att han hade skrapat sig på nosen så att det blivit ett fult litet sår, stackars finaste Izor, låg och kramade honom en lång stund och miljoner tankar snurrade i huvudet. Jag kommer så väl ihåg att jag skrek på pappa att ringa en j*vla veterinär fort som f*n innan jag upptäckte vad det var som hade hän.. Gång på gång på gång. Skulle någonting ha hänt Izor skulle jag dött, han betyder allt för mig, det finns ingen som han.
 
Nåja, efter ett tag var han sig själv igen och lekte lite med sin aktiveringskub samt rev hela lägenheten när han hade rally, inte tittade han vart han sprang heller så han sprang över lilla stackars Lisa gång på gång. Fick även en liten julklapp av pappas fru, ett par ringar, jätte gullligt av henne
Allt är tillsalu förutom sele nr 2 som är såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0