Boss vill ha ett eget hem

Hjälper en vän att sprida info om lilla Boss som söker nytt hem. Hon tog honom för att omplacera vidarare då det var väldigt akut för förra ägaren att bli av med honom, han fick nyligen en familj men kom sen tillbaka igen. Boss vill ha ett hem där han kan känna sig trygg och där han får stanna! 
 
Jag heter Boss och jag är av den finfina blandningen Pitbull/Amstaff och jag är superdupergullig!

Vet Du? Jag tycker om alla! Alla hundar, tvåbenta barn och tvåbenta stora!

Jag är faktiskt rumsren… men ibland kanske det kan ske en liten olycka men hörru, då är det faktiskt ditt eget fel så det så!
Jag kom till världen den 27 Maj nu i år, 2012 och Ni måste ju medge att världen genast blev lite ljusare!

Där jag nu befinner mig tränar vi lite på miljöträning, gå fint i koppel och ensamhetsträning vilket går framåt men som sagt jag är faktiskt bara en bebis och jag tycker nog allt att jag behöver lite mer träning… man måste ju liksom inte gå så fort fram… typ!

Man kan absolut påstå att jag är van med kloklippning, bad och bli ren i öronen och tass salvan osv. då De där tvåbeningarna jag nu är hos envisas med att hålla på att pilla med mig… typ!
Vaccinerades gjorde jag när jag var 8 veckor och 12 veckor och jag är även avmaskad, veterinär beskt. och chippad.

Jag vill ha ett hem där man inte ser mig som någon häftig trofé! Du måste vara över 25 år, Du ska ha tid, en plan och framförhållning. Du ska även ha ekonomin, bra med hundkunskap och jag vill att Du ska ha haft minst en egen hund och då menar jag inte en hund inom familjen.

Du får bara arbeta med positiv förstärkning, vara lugn och glad samt vilja hitta på massor av kul saker med mig samt gosa med mig massor, massor!

Just nu finns jag i skåne, Malmö
Kontakta Carla Curioso Schmeyer på facebook för mer information. 

Kommentarer
Postat av: pshundar

Sv: Tack! :D
Ja det är hon både feminin och grov, precis som dom ska! :)

2012-12-16 @ 21:11:56
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0