Blanketter

Har pratat med Jordbruksverket och de ska skicka hem en blankett som jag ska fylla i och skicka tillbaka så att jag registreras som ägare på Lisa. 
 
Jag ska strax äta och sen åka till Denise. Pappa sa att han kunde rasta hundarna åt mig nu, verkligen snällt. Han har blivit mycket hårdare på mig nu när L flyttade hit, tidigare kunde han gå morgon/kväll och lunch promenad med honom dnär jag gick i skolan men inte nu längre. 
 
Lisa har inte ätit sin frukost idag och pappa frågade om jag inte skulle erbjuda henne ett mål nu, nej sa jag. Det serveras mat 2 gånger om dagen, på morgonen och på kvällen. Vill hon inte äta så blir hon utan. Hon är ju som jag tidigare nämt inte van vid torrfoder. 
 
Troligtvis äter hon sin mat ikväll. får en känsla av det. Sen har jag fått kanonerbjudanden från Gävleborgs zoo på posten bla 1 kg precepts plus för 20kr
 
Så imorgon svänger jag förbi Gävleborgs och köper en säck så att hon har lite mat. Hoppas de har någon variant som passar henne, annars blir det en säck träningsgodis åt Izor.
 
De från hunddagiset har inte hört av sig än, ska skicka dem ett sms och fråga om de varit in i lägenheten då Lisa behöver sina täcken då hon fryser lite när vi står stilla en stund och jag behöver mitt läderkoppel!!! Hon fick ha Izor ena läderkoppel och nä det känndes så konstigt att ha ett sånt brett koppel på en sån liten hund.
 
Om det inte toksnöar imorgon så ska jag träna Iz lite, kanske blir lite lydnad, ska köra lite klossträning med honom senare ikväll, lilla Lisa kanske får prova på klossen hon också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0