Årets sista inlägg

Ja, får blogga mer nästa år. Hinner nog inte blogga mer iår.
 
Prinsen har lekt med sin aktiveringsboll för fullt och ligger och sover någonstans om han inte tigger av pappa som står i köket och pysslar med något *morr*
 
Annars har han legat och sovit i mitt rum och mitt fönster har varit öppet då det är fruktansvärt varmt här inne men ha har inte ens vikt på örat. Så skönt med en mentalt stabil hund. Jobbigar med Lisa dock men har fått sms från Cornelia och det går jätte bra där! De har gått på en långpromenad och hon har jagat snöbollar samt sprungit i djupsnö, hon som älskar snö! 
 
Ska till vetten någon dag och be dem dra ut alla papper fårn besöken Lisa gjort där. Eftersom hon chippades nä hon var 2 månader gammal så borde hon ha fått valpsprutan i samma veva tycker jag. Nåja vi får se, hon blir en perfekt lånehund i skolan isånnafall om någon inte har hund. Hon kan vara med vem som helst utan några problem, hon gillar alla. Samt att det blir en lättnatt om pappa inte jobbar i Gävle när Iz ska med till skolan, då lär jag hem och rasta henne på lunchen osv. Blir lite små jobbigt. 
 
Oj ad det luktar krut här inne nu, bäst att jag stänger fönstret, man vet ald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0