Valborg

Idag har jag varit på BUP, efter det gick jag till Anna och pappa cyklade hem och hämtade Izor. När han kom så köpte han maxmat åt mig, efter det gick jag och hundarna till veterinären. Lisa tyckte inte att det var roligt! Hon vägrade gå in i rummet där hon skulle få sin spruta, men det gick bra i vilket fall. Tog 2 sekunder så var hon klar. Frågade samtidigt om jag kunna röntga och kastrera Izor på samma gång, det var inga problem. Puh, jag vill inte söva honom för många gånger.

Efter det så gick vi en promenad. Tränade Izor lite, sen gick vi in till Anan för att fika.

När jag kom hem igen så tänkte jag ta in kaninerna eftersom de kommer smällas idag. Sagt och gjort, ångrade mig efter en stund då kaninerna lekte rövare och de var livrädda för Izor. (saknar mina harar!!!)

De fick flytta ut igen, hann iallafall ta Chilis klor när hon endå var inne.

Kom nyss in med Iz, han ska snart få kvällsmat och sen ska jag se en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0