the hunger games

Blev bjuden på bio med Sabina idag, vi såg the hunger games. Det var andra gången för henne och första för mig. Grymt bra film! längtar tills de andra filmerna kommer.

Fick en present av S också, en bollslunga. Tack! ♥

Annars har det inte hänt så mycket idag, var ut med hundarna efter skolan och nu ska jag snart snå på en film. Vädret har varit jätte konstigt idag, ena sekunden var det sol och varmt, andra sekunden var det spöregn. Suck.

Imorgon ska jag iallafall vara hos Anna till 12, då åker Janne, jag och hundarna till djurmagazinet och shoppar.
Blir det fint väder imorgon så åker S och jag till klubben och tränar agility!

Fick även reda på en hemsk sak, våran hundkunskapslärares hund ska avlivas på måndag eller onsdag. Hon är 14 månader gammal (precis som Izor). Hon har en lös benbit i som inte kommer gå att reparera. Det är riktigt synd.

Justja! Yra ska ställas ut i Arlöv den 6/5.  Spännande, det blir första gången som hon ställs ut. Tyvärr har hon börjar fälla, men vi hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0