Söndag

Ja idag har det inte hänt så mycket, Iz och jag gick hem till Anna och fikade. Sedan tog jag hundarna och gick ut på en promenad. När vi kom in igen så började vi prata om att banta Lisa. På lördag skjutsar Janne mig till Valbo för att köpa in dietfoder och en flytväst åt Lisa, eftersom det är hundens dag så ska jag passa på att köpa lite grejer åt Izor om jag hittar någonting. Det som garanterat ska införskaffas är bajspåsar då 50pack endast kostar 5kr!

Imorgon ska jag köpa en tandstensskrapa åt Lisa och börja skrapa tänderna på henne.

Har även möte imorgon 10.15 vi får se om jag åker till Furuvik efter det, brukar bli väldigt trött i huvudet efter möterna.

Izor bebisen ligger och sover, jäklar vad trött han är när vi kommer hem nuförtiden när vi har börjat träna allt mer. Han är ingen hund som klättrar på väggarna, absolut inte. Utan han ska vara där jag är hela hela hela tiden. Nu kan han ligga och vila när jag går till ex köket eller så.

Får bli en bild på mina harar. De är så saknade, kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0