Passivitetsträning

Efter skolan mötte pappa upp mig med Izor, gick till Anna och hämtade Lisa och gick med hundarna. Den rundan vi brukar gå går det ofta folk med hund. Idag var det väldigt många som gick den rundan, Izor sa inte ett pip.
Vi satte oss på en bänk ett tag, Izor tyckte att det var såå tråkigt eftersom det sprang omkring en skällig tax sm han så gärna skulle vela leka med. Taxen hade inte ens sett Izor utan den hunden var fullt upptagen med att skälla och busa med några barn som lekte (troligtvis ägarens barnbarn)

Izor var konstigt nog jätte träningssugen fast han var så trött så vi tränad lite fritt följ, backa och stanna. Gick väldigt bra.
När vi kom in tänkte jag träna lite backa men han var så uppe i varv så han gick gå och lägga sig istället.

Jag ska snart lägga mig för kvällen, är riktigt trött. Bjuder på ett par bilder från idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0