Nyduschad hund

Vaknade runt halv åtta imorse och duschade medans pappa och Iz var ute. Efter det åt jag frukost och sen gick jag en sväng med Izor.Blev jättesugen på piroger så jag beslutade mig för att fixa det när jag kom hem sen. Vid halv två tiden gick jag till stan för att möta upp Sabina och banditerna. Vi gick till Filippas foder då S behövde få ett papper ifyllt ang APL:en hon gjort där. Hundarna fick en varsin torkad tjurtestikel att smaska i sig. Usch...

Sen gick vi iallafall mot rastgården och hundarna fick leka. Izor och Arach leker väldigt hårt med varandra och idag blev Izor tryckt mot ett träd med full fart. Smällen hördes på långa vägar så jag blev lite orolig. Helt pltöslig började Izor skrika för varje steg han tog, han kunna inte gå rakt och var helt sne i kroppen. 1000 tankar snurrade i huvudet på mig, herregud hade han brytit ryggraden?
Sabina som är van vid glappa höfter m.m på hundar kollade igenom honom. allt satt på sin plats och Izor lugnade ner sig. 

Troligtvis skrek han pga smärta och chocken när han åkte in i trädet. Han undvek Arach ett tag men sen var det fart på dem igen. Mongohundar!

Vid halv 5 tiden gick vi hem och jag började göra piroger med min storesyster, jäklar vad goda de blev! Pappa gick en sista sväng med Iz runt 9 tiden och när de kom in igen så duschade jag Izor. Det var riktigt läbbigt tyckte han men vad duktig han var! Hans päls blev så fin och len av schampoot vi köpt. Rekomenderar det starkt! Funkar det på en terv så funkar det på alla raser, tervars byxor är hemska. Nu är et lena och fina!

Efter att han har dränkt ner hela mitt rum med vatten och gjort min säng till en vattensäng så ligger Izor och sover på sängen, har borstat igenom honom och han reagerar inte alls. min trötta prins!

Imorgon åker jag, Sabina och hundarna till Söderhamn. Ska träffa mina älskade tervtjejer, jag har saknat de så! Och Lisa och Klas såklart. Kameran och datorn hänger såklart med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0