Lov

Idag gick vi halvdag i skolan. Elin och jag fick sluta när vi var klara med djuren. Så runt 10 gick jag hem. Åt och fixade lite saker och efter det begav jag mig till Sabinas praktikplats. Köpte hundschampoo där och sen gick jag till station för att möta upp pappa. Vi gick till djuraffären och köpte hundmat, tyvärr hade de inte Orijen med fisk utan endast med kyckling. Så tråkigtnog måste izor äta samma foder som han inte var så jätte förtjust i.

Om han inte börjar äta bättre och går upp i vixt så kommer jag att köpa VOH. Det är endå vad jag planerar att utfodra honom med.

Det har inte hänt så mycket idag, kollade precis på Dum och dummare. Snacka om korkade huvudpersoner, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0