Krypa

Blev inget bloggande igår och inte så mycket gjort heller för den delen.
Izor och jag tränar för fullt med att krypa, han gör framsteg och är så lättlärd. Efter lite träning så fick han vila, då passade jag på att tärna blodpudding och slänga det i ugnen. Underbat tycker Izor.

Medans blodpuddningen var i ugnen s tog jag in Joshi och myste med honom i soffan. Izor låg bredvid och sov, men sen helt plötsligt blev han jättenyfiken och Joshi och skulle lägga tassen på honom osv, då sa jag till honom att lägga sig ner.

Förstår inte hur harkorsningarna kan vara så mycket roligare än hararna. När hararna har sprungit av sig i lägenheten så lägger han sig bara ner och totalskiter i dem, men korsningarna minsann, de ska man vara efter! Suck.

Stackars Joshi satt i min famn och hade ögonen uppspärrade, efter lite öronmassage så slumrade han till en stund.

Nu ska jag klä på mig och äta frukost. Sen ska jag oh Izor gå en sväng, senare idag ska vi till Anna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0