Djurmagazinet

Var till Anna runt halv tolv tiden idag, klockan tolv åkte vi till valbo. Inne i djurmagazinet träffade jag Sabina och banditerna. Vi gick och letade reda på allt vi skulle ha och betalade och gick sen ut. Anna följde med mig in i affären och hon hade Lisa, när vi kom ut så var hon och hunden spårlöst försvunna! Janne kom och jag berättade att de var helt borta. Han gick in i affären och dubbelkollade utan resultat, då tog han bilen och körde runt hela Valbo ett par varv. Efter ca en timme tänkte vi att det vore bäst att ringa polisen. Janne valde att ta en runda till och kolla, efter 1,5 timme så dyker Anna och Lisa upp från ingenstans. Jag frågade vart de hade varit, då hade hon gått och satt sig på en bänk utanför en leksaksbutik. Eftersom det var så varmt ute idag så gick hon in i butiken och satte sig där. Suck, när hon var återfunnen så sa jag hejdå till S och vi åkte tillbaka till Anna.

Lisa fick Brit premium light foder som hon tycker är helt okej. (hon är sjukt kräsen) sen fick ho en rosa Hurtta flytväst. Lisa har inga problem med att simma men eftersom vi ska börja simma 1-2 gånger i veckan. Hon fick simma i badkaret idag, det gick ganska så bra. hon var väldigt stressad och vela ur badkaret i stortsätt hela tiden. Efter ett tag lugnade hon sig och började simma. Det är så synd, hon har ingen kondition kvar. Vi ska sakta men säkert få den bättre.

Till Izor köpte jag träningsgodis, ett märgben och bajspåsar i 3 olika färger. Ångrar mig att jag inte köpte någonting mer nu i efterhand. Ska köpa en dummy snart och kolla efter ett koppel. Grejen är att jag älskar kopplet jag har till Izor, det är så mjukt och skönt. Medans nya läderkoppel inte alls är lika sköna. Men varför jag vill ha ett nytt koppel är för att jag vill ha ett lite kortare + med hake. Mitt koppel har två hakar.
Äh vi får se om jag köper ett nytt koppel, gillar verkligen mitt!
Lilla Lisa har ett läderkoppel som hon fick för två somrar sen, det börjar mjukna till sig lite. Vill ha det mjukt med en gång, haha. Kräsen man är.

Imorgon ska jag iallafall Åka till Skutskär och köra Agility med S om jag inte får några förhinder. Hoppas vädret blir lika bra som det varit idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0