Bus

Gick en sväng till Anna och gick med hundarna, släppte de i en rastgård och Izor försökte på alla sätt och vis få Lisa att leka med honom. Men icke. Så jag började busa och härja med Izor, det var såå roligt tyckte Iz. Själv blev jag helt slut, haha.

Efter promenaden gick pappa och jag till Willys med hundarna, köpte chips, dipp och burkmat åt Izor. Vill varitera lite och inte enbart ge honom a-fil i maten nu när han äter dåligt. i 2 dagar har han ätit jättebra utan a-fil eller nått i fodret. Imorse vela han inte ha mat men ikväll åt han minsann! 6dl torrfoder med lite burkmat i. Han kommer inte få burkmat dagligen utan någon gång ibland tills vi ska börja med färskfoder. Den 12 april vägde han 19.6 kg. Imorgon ska jag till veterinären då Lisa ska få sin vaccinationsspruta. Det är ett par år sedan hon fick den sist. Passar på att väga Izor då!

Tog med mig kameran och fotade lite. Har inte satt någon logga på bilderna, hann inte och orkar inte skriva den på alla bilderna nu.






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0