-

Var ute väldigt länge med hundarna idag, ett par timmar drygt.
Skulle gå på Österträffen med S men hon försov sig så det blev inte av.

Vi kom hem runt 7 tiden, hoppade i duschen och efter det utfodrade jag djuren.
Nu har jag ätit två sojakorvar och ska ta mina sömntabletter så att jag orkar kliva upp imorgon.

Izor ska följa med till skolam imorgon som jag skrev tidigare i ett inlägg, det kommer säkert gå jättebra. Vi ska möta upp Sabina som har Arach med sig och Emma som har sin hund Bella. vi går en promenad tillsammans innan vi går in i skolan så att hundarna får vänja sig med varandra.

Izor och jag tränade passivitet idag. Lilla Lisa struntade i oss och låg och solade istället. Vi satte oss på en gräsmatta där folk går hela tiden. Han skötte sig jättebra och vela bara kela.

Däremot har han inte varit rolig vid hundmöten, har varit tvungen att sätta halsbandet riktigt högt upp på honom då han trasslade in sig i Lisas koppel och kastade omkull henne i stortsätt. Sen så var jag inte riktigt på humör för att bråka med honom.

Annars har vi haft det jätte mysigt ute i solen idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0