Falska människor

Sånna finns det gott om, åh herregud. Speciellt inom hundvärlden. Jag kan medge att jag har snackat en del jag också men jag har rätt ut saker och ting, nämner inga namn. Blir bara så fruktansvärt less på människor man vill gott, hjälper så gott man kan och får skit i ansiktet tillbaka. 
 
Sånna människor vill och tänker jag inte ha runt omkring mig. Folk är så duktiga på att få dem att låta så jäkla bra och andra som skit. 
 
Ibland undrar jag vad jag håller på med, varför jag ens försöker få vänner inom hundkretsen? Lika bra att jag håller mig till de hundmänniskor jag redan känner och känner mig bekväm vid än att ens försöka bli vän med idioter.
 
Behövde bara skriva av mig lite.
 
Nu snart ska D och jag dra till Testeboån så hundarna får bada, sitter och smsar med Sabina och Iz sover. 
Hoppas ni får en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0