Stadsfest och krogen

Igår träffade jag som sagt Emelie och de första 5-10 minutrarna var det lite stelt men sen släppte allt och det kändes så j*vla bra. Jag har min Em tillbaka, vi har suttit och diskuterat sånt som hände när kontakten sades upp och om hur livet har sett ut för oss båda.
 
Vi gjorde sånt som vi gjorde som när vi var 14, lekte i lekplatser, gungade, skrattade att vi tappade andan och betede oss som två pajaser, men det är liktsom vi. Vi är sånna. 
 
Vi gick omkring lite på stadsfesten innan vi gick hem till mig och förfestade, hon fick även träffa Izor som hon totalignorerade och Izor gjorde allt för att få hennes uppmärksamhet. Haha, min fina pojke. 
 
Efter att vi hade varit hos mig i någon timme eller två gick vi hem till Em, pantade flaskor och fick ihop 150 spänn, fortsatte förfesten och sedan gick vi ut. Vi drog till Harrys och dansade järnet. Jag har aldrig haft så roligt på krogen förut. Och det bästa av allt, jag kunde avstå cigaretter. Det kändes så j*vla skönt.
 
Vi lekte sedan i lekplatsen i bollan, och sen gick vi hem till Em och sov som två stockar. Klockan var drygt 5 på morgonen när vi kom hem. 
 
Idag har jag tränat Iz, shejpade in att han skulle plocka upp föremål, började med en leksak han tycker är superrolig och sen tänkte jag utmana honom lite. Tog fram en tändare och la på golvet och visst sjutton plockade han upp den med. Och han tyckte att det var roligt, det gjorde mig så himla glad. 
 
Senare gick pappa, jag och Izor till stan eftersom det är stadsfest och igår hittade jag ett linne som jag sååå gärna vela ha. Och eftersom jag har slutat röka så köpte pappa två stycken åt mig, han prutade ner priset till 150 kr. Söta pappa. 
 
Inte nog med det köpte han ett reteriverkoppel till Izor frivilligt! Han som tjatar på att ja har för mycket koppel och halsband till honom. Men han sa "Det här kopplet är i samma färg som hans päls ju"  
 
Inte nog med det så tyckte pappa inte så värst mycket om kättningsstrypet som kom med posten idag. Han tycker att det ser för brutalt ut. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, terven är träna för kvällen och får ha torsdagsmys med pappsen och jag ska träffa Em! 
 
Förresten. Idag har jag varit rökfri i 1 vecka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0