Hundutställning

Imorgon gäller det, Sabina åker hit me 4 bussen, sen tar vi 5 bussen(?) ut till Högbo. vi kommer att vara där en stund innan insläppet men hellre det än att vi kommer dit några minuter innan insläppet och måste stressa. Då kan vi hjälpa till med att ställa iordning om det behövs.
 
Ser fram emot dessa dagar väldigt mycket (förutom att gå upp så pass tidigt OM jag nu kommer kunna somna innan jag ska upp). Sen så ska det regna hela helgen men det är bara att dra på sig regnstället och se glad ut!
 
Igår så körde jag iallafall ett hårt pass med Izor, det var ett underbart pass. Jag har aldrig varit så nöjd efter ett träningspass som jag var igår. Vi kampade en stund efter lydnadspasset, det var riktigt roligt. Han var fruktansvärt het som jag kallar det, full fokus och mycket bra bett. Måste träna skallövningar men vi tqr en sak i taget.
 
Efter passet så träffade vi amstafftiken Kiwi och hennes husse och matte. Izor kände igen henne fast det var drygt 2 månader sen de träffades. Izor var väldigt trött när de träffades, men de hade roligt iallafall och det är det viktigaste. 
 
När vi kom hem så slocknade han på direkten.
Idag har det inte hänt någonting speciellt, har varit i skolan, på BUP och sen gått med hundarna en sväng. Pappa mötte upp mig utanför BUP med Izor, han berättade att han hade cyklat dit med Izor och att han varit jätteduktig! Det är andra gången som Iz har travat brevid en cykel. Första gången var förra veckan med Sabina. 
 
Nu ska jag äta och sen ska jag fixa matlådor till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0