Sandbalkarna

Idag hämtade Cornelia upp mig och vi åkte hem till mig, hämtade Izor och åkte sen till Grizzly zoo där vi båda handlade, köpte bla leversnittar, grisöron, bajspåsar. Izor var dryg som sjutton under hela bilresan och så uppe i varv men han skötte sig extremt bra i butiken. De hade nyinvigning av butiken idag så det var fullt med folk och Izor hälsade på personalen, hoppade nästan upp i famnen på en kille och satte tassarna på disken. Bortskämd som han är. När vi är på Gävleborgs zoo vet han vart godisburken står och där väntar han tills han får sin gobit.
 
Sen åkte vi till sandbalkarna så att hundarna fick springa på stranden och bada. Tur som vi hade hittade vi två pinnar som vi kastade ut till dem. Efter det åkte vi hem till oss, hundarna var totaldäckade efter en stunds springande i skogen innan hemfärd. De sov i köket och vi tvåbenta satte oss med en varsin kopp kaffe och tjattrade innan Cornelia och Walle åkte hem, vi har haft en toppen dag. Fler såna ska vi ha. Och vi har haft tur med vädret!
 
Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från dagen, får se om jag orkar lägga upp dem idag eller om jag gör det imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0