Helt random

Igår gjorde vi inte speciellt mycket, vi träffade W och jag var hennes modell. Vi gick runt på Brynäs och fotade och sen gick vi hem till mig, fotade lite inomhus och därefter blev jag sjukt trött och W började spela sims.
 
Idag ska jag ta en cykeltur med Izor, ser att det blåser en hel del ute men det gör ingenting, får se hur länge han orkar hålla ett högt och jämnt tempo. Vi kanske avslutar cykelturen med att gå till skogen en sväng så att han får springa av sig.
 
Jag har fått tillbaka motivationen att träna  hund så ska passa på nu och slipa på klossen. För den där rumpan hänger ut lite i fria följet och det ser inte bra ut.
 
För övrigt har det inte hänt något speciellt, eller jo. Väntade utanför Coop när W skulle handla och helt plötsligt dyker det upp en kille med en terv. Det är inte varje dag man stöter på tervar här inte. Han knöt fast sin hund och kom sedan fram till mig, Izor slängde sig i famnen på killen och stackarn fick massvis med hund tass märken på sina kläder men han verkade inte bry sig. Izor pussade och fjäskade otroligt för killen och struntade helt i terven.
 
Visade sig vara en från Bästdals, en jätte fin kille verkligen!
Något nytt om ensamhetsträningen har det inte blivit, ska träna med honom efter cykelturen tror jag. Håller tummarna att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0