sol!

Äntligen lite sol ute. Vi fick besök av Ingrid nyss och Izor skällde ut henne först innan han såg vem det var. Jag klev upp väldigt sent idag men när jag väl kom up var jag pigg som en terv. K och jag ska ta hundarna upp till I sen så dom får leka av sig med I's labrador Astrid. Sen har vi inte så värst stora planer för dagen, ikväll blir det fotboll men ska hitta på något med hundarna innan dess. 
 
Lilla Aryah är 4 veckor gammal nu och det är bara 4 veckor kvar tills jag kan hämta henne. Det känns lite overkligt fortfarande. Valparna är bedårande, jätte fina små knattar. Längtar tills jag får välja ut min lilla sessa. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Pigg som en Terv, det var ett nytt uttryck för mig! Säkert väldigt passande ;)
Om jag kunde så hade jag skickat massor med sol och värme, för jag föredrar lite mulet och svalt väder. Oscar också för den delen! Det har varit väldigt varm här ett bra tag nu.
Förstår att du längtar SÅ efter lilla Aryah!

Må så gott allihopa!

Svar: Sol fick vi tillslut. Jag älskar värme! Izor är lite sisådär, han klarar värmen bra men föredrar när det är svalare.
Längtar som en tok efter lilla mallevalpen, hoppas tiden går fort!!
Mandana Veysi

2014-06-18 @ 19:00:55
URL: http://dehareja.blobspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0