halsont

Ligger i sängen med Fluff i fotänden. Känner mig lite krasslig och har därför inte klivit upp än. Men ska strax kliva upp, vädret är inte på topp men vad gör det. Vi går kanske upp till grannen så att Izor får leka av sig med deras labrador Astrid. Annars blir vi bara hemma idag, det är inget badväder för de fyrbenta och de är så trötta efter två intensiva baddagar. Igår blåste det något otroligt vid sjön så det blev ett tufft simpass för de båda. Speciellt för Izor som tillbringade mer tid nere i vattnet än på land. Det syntes på honom hur mycket han fick jobba för att ta sig ut. Milla som inte är van vid så myclet fysisk motion blev snabbt trött men hon gjorde jätte bra ifrån sig. 
 
Iz är ganska så understimulerad så jag ska hitta på någonting han får göra. Vet bara inte vad. Känner mig inte speciellt pigg för att gå ut pch traggla lydnad. Vi kanske tränar lite rallymoment inomhus. Vi har en hel del att finslipa på.

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Usch vad trist att du känner dig krasslig men jag hoppas att det är något snabbt övergående! Nos- och hjärngympa passar faktiskt väldigt bra inomhus också. Gömma- favoritleksaker, godis, ta fram kluriga aktiveringsleksaker, (typ Nina Ottosson) träna klicker mm.mm. Men allt det där vet du säkerligen och har använt dig av redan ;)
Passivitetsträning är inte så dumt det heller...

Krya på dig nu Mandana!

Svar: Jag är redan mycket piggare.Lite godissök är inte så dumt, är inte hemma så har inget aktiveringsspel eller klicker till hands men går att träna utan klicker :) Någonting hittar vi på ska vi se.

Tack kära du!
Mandana Veysi

2014-06-17 @ 12:05:35
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0