men snälla nån

Är det inte dags att vi i Gävle också får lite sol? Tycker vädret varot på tok för snålt med det. Att packa upp vinterjackan var inte speciellt lockande igår. Men det får väl gå.
 
Idag blir det nog en promenad i naturreservatet, men denna gång tar vi en annan väg och ser vart vi hamnar. Det är alltid lika roligt att gå nya vägar. 
 
Dilemmat med min skrovare löste sig, jag ficl en sprillans ny från butiken. De ordnade det direkt då det var deras fel att jag fått en annan skrivare än den som var på bilden. Jag hade fått en äldre modell som jag inte var så glad för. Men nu så! Nu har jag min skrivare.  Äntligen! Ska framkalla lite bilder på Izor och sen på Aryah som ska upp på väggarna. Måste köpa hem nya fotoramar också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0