3 timmars

Kom hem för drygt 20 minuter efter en 3 timmars promenad med Izor. Vi gick ner till naturreservatet där han fick bada, råkade kasta hans boll så långt att han tappade bort den. Så typiskt, 3 bollen. Efter en stunds bad fick jag ett sms från Linnéa som frågade om jag kunde passa Kepler. Så då gick vi hem tilll L och hämtade K och sen tillbaka hem till oss. Jisses, fick sätta mig ner på en parkeringsplats då jag blev så yr. Har ätit för dåligt och motionerat för mycket utan mat. Hundarna skötte sig i alla fall bra i kopplet. Trodde de skulle vara stökigare men båda gick lugnt på samma sida hela vägen. Det är jag impad över. Varken Izor eller Kepler drog.
 
Nu är vi hemma, K tycker inte alls det är roligt att ligga och ta det lugnt som Izor utan han vill leka istället och gör allt för att fånga Izors uppmärksamhet haha. Tur att Izor vet att man tar det lugnt inomhus. Annars hade det varit fullt liv här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0