Duktig valp

Ni som följer mig på instagram har säkert sett vårat senaste träningsklipp. Som ni har märkt här på bloggen har jag slutat skriva om hundträningen men det betyder inte att vi blivit soffpotatisar hela bunten. Jag har efter mycket velande fram och tillbaka, bollat ideer med folk kommit fram till att min hundträning inte behöver skrivas ut på bloggen. Varför? - jo för att den endast rör mig och mina hundar. Sen händer det såklart som idag att jag lägger upp ett träningsklipp någon gång men då är det i stortsätt bara via min instagram. (Qepta @ instagram). Så följ oss där vetja. 
 
För övrigt har Aryah presterat väldigt bra idag, ska ut med dom en sväng nu och kasta boll, sen blir det lite träning för Izor. Känner mig sjukt trött idag, vill bara lägga mig och sova men det ska jag inte göra! Ska klättra i skåpen och se om jag hittar någonting jag kan laga. (ja, mina skåp är så höga att jag måste klättra på köksbänk för att nå upp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0