Besök

Hana fick besked av sin pappa att han skulle titta förbi så vi skyndade oss att städa lägenheten och laga iordning mat åt oss två. Vi hann även träna hundarna lite och Izor var betydligt mer fokuserad nu än tidigare idag. 
 
Nu har jag stängt in mig med hundarna i vardagsrummet så att Hana och hennes pappa får vara ifred. Det tycker däremot inte Aska är okej. Izor har accepterat läget och ligger med huvudet på mina ben. Bästa vovven!
 
Vad vi hittar på ikväll vet jag inte. Imorgon åker Izor och jag hem till Gävle igen och då blir det ingen vila, måste få tag i flyttkartonger och börja packa inför flytten. Hoppas verkligen att vi kan få internet ganska så direkt i den nya lägenheten så slipper jag att blogga från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0