Vilostund

Prinsen och jag ligger på golvet och vilar. Dags att slå på en film och bara mysa till det lite. Lite ljus ska även tändas och nu är äntligen min fina ljuslåda som jag fick av Hana full med jätte mycket ljus som luktar himmel.

Izor och jag tränade lite ingångar, bara i en sisådär 5 min ungefär innan vi avbröt och tog en paus. Mår man inte bra eller har tillräckligt med motivation så ska man inte träna hund. Det är helt lönlöst.

Har inte mycket filmer kvar på datorn som jag inte har sett men tack och lov får jag internet imorgon så att jag kan hämta hem lite nya filmer. Kom gärna med filmtips! Allt förutom skräck för sådant kollar jag inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0