Valpsugen!

Är sjukt valpsugen att det inte är sant. Längtar tills nästa år då jag får min lilla valp. Det kommer att bli min första valp dessutom. Det känns både fantastiskt och läskigt, ska bli så roligt att få forma en individ från start.
 
Här kommer några bilder på finaste Kiara som skulle flytta hem till mig 2008 men tyvärr blev det inte så. 
 
Så måste ni självklart få se valpbilder på prinsen! Ser ni vad stor skillnaden är på dem utseendesmässigt? Det skriker feminint om Kiara och maskulint om Izor, även fast de båda är små fluffisar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Vad blir det för valp? :)

Svar: Det blir en malle :)
Mandana Veysi

2013-10-13 @ 12:08:03
Postat av: Elin o Olle

söt söta :)
hur gammal va Izor när du fick honom? ^^

Svar: Izor var 11 månader när jag köpte honom. :)
Mandana Veysi

2013-10-13 @ 21:37:13
URL: http://teamtollare.blogg.se/
Postat av: J

Kul!
Men varför malle och inte en terv till? :)

Svar: Jag vill främst hålla på med IPO och tyvärr är det väldigt svårt att hitta tervar som duger till den sporten. :)
Mandana Veysi

2013-10-14 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0