Tomheten ekar

Det är verkligen tomt här hemma samtidigt som det inte är det. Att ha förlorat 2 hundar och två kaniner på knappt 1 år känns, även om hundarna inte bodde hos mig så är det fruktansvärt tomt utan dem. Och mina korsningar bor inte hemma längre, det är bara jag och Izor. 
 
Men på något sätt känns det faktiskt helt okej. Jag har Izor som jag kan lägga ner 100% på och det känns bra. Just nu är han i en jobbig ålder och det är viktigt att jag är med honom då och inte har 1000 andra saker att tänka på. Izor ger mig så mycket kärlek att det är sjukt, förtjänar jag ens all den kärlek han ger mig? tja, faktum har jag dem tankarna då och då. 
 
Konstigt nog känns det som att jag har sörjt klart Lisa. Jag försöker att gå vidare så gott jag kan. Jag har ju trots allt min Izor som ingen i hela världen kan ta ifrån mig. Han är mitt allt och lite till och nu j*vlar ska vi göra roliga saker innan snön kommer. Alla tips och ideer på roliga aktiviteter uppskattas! både ensam och med andra personer med hund. 
 
Ska ut till klubben någon dag och träna agility för då minsann har jag en trött fluff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0