Sol!

Äntligen är det sol ute! Har varit så trist väder i flera dagar nu så idag ska vi verkligen passa på att vara ute så mycket som möjligt. Har diskat gårddagens disk och pratat med min syster i telefon i över en timme och Hana är uppe i Gävle för ett möte och kommer väl hem om en stund.
 
Sitter och kollar på vad för julklappar man ska köpa men det är rätt tomt i huvudet på mig. Men jag hittar nog någonting åt alla! 
 
Och imorgon åker vi hem till Gävle igen, hoppas verkligen att lägenheten börjar bli någorlunda klar så att jag kan ställa tilbaka möblerna.Tror att lägenheten kommer att bli jätte fräsch.
 
Nej nu ska jag göra lite nytta, ska sopa rent golven så H sen kan skura rent innan vi går ut med de fyrbenta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0