Skutskär

Sitter hemma hos Hana nu och vi snackar lite om allt mellan himmel och jord. Ska snart hjälpa H att färga hennes hår och sen blir det nog filmhäng. Hundarna blev glada över att få träffas igen efter ett långt uppehåll och imorgon ska de få leka då det är på tok för mörkt att släppa dem lösa ute nu.
 
Idag har det hänt massa roliga saker. Våran lägenhet håller äntligen på att renoveras så snart är den fräsh! Jag är hos bästa Hana och goaste schäferfjanten och jag vann nyss en fototävling på facebook. Har vunnit en säck hundmat, valde "Havsfisk". Inte helt fel, min träningsgodislåda börjar minskas. Härligt med lite påfyllning, men självklart är det roligast att bilden jag deltog med uppskattades så mycket och kammade hem 1:a pris.
 
Nu kom Hana in så nu ska det färgas hår!

Kommentarer
Postat av: Suzan

Vad för tävling, bild?

Svar: En bildtävling som Kingsmoor haft!
Mandana Veysi

2013-10-29 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0