Ny kompis

Idag efter skolan gick jag en runda med Iz, gick sen hem och vid 2 tiden började jag röra mig mot Öster för att träffa Helena och hennes golden tik Charlie. Innan dem kom träffade jag på nuffemixen Shiwa och hennes två kompanjorer (2 chihuahor(?)) Izor sa inte ett ljud. Han har hälsat på Shiwa förr men inte på småttingarna men det var inga problem. Han stod och tittade på dem när de skällde på honom inne i hundrastgården.
 
När Helena kom skötte Izor sig KANONBRA! Inte ett ljud från honom och när vi släppte ihop dem så var det inga problem. De lekte jätte fint och den vita goldentiken blev tillslut grå. Hon var riktigt skitig och Izor likaså.
 
Efter att de lekt en stund träffade jag Denise och Herklues och vi tog en promenad runt boulognerskogen och nu sitter jag här. Ska bara äta upp min mat och sedan lägga in bilderna från kameran till datorn. De flesta bilderna blev jätte suddiga, pysslade inte mycket med inställningarna och det var synd! Men vi kommer att ses fler gånger.
 
Hundmötesträningen med Izor blir bara bättre och bättre, vi passerade flera hundar idag och han började skälla 1 gång och det var på två Labradorer, annars var han knäpptyst när småhundar passerade oss och skällde. Matte blir så stolt över prinsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0