Nu händer det grejer

Åkte inte till Hana igår då jag var fruktansvärt trött vid 4 tiden. Utan jag åker dit idag istället och stannar till på torsdag. Mamma och jag gick hem till Pauline och fikade igår eftermiddag och när vi kom hem fixade vi i ordning resten utav lägenheten och sen slog jag på en film innan det blev sovläge.
 
Nu är en kille här och äntligen ska lägenheten renoveras. Izor skällde ut killen när jag öppnade dörren men släppte det när jag visade in Izor i köket så att han kunde komma in. Nu ligger Izor lugnt och sover vid mina fötter. Duktig kille!
 
Nästa gång jag bloggar då vi är hemma i lägenheten igen så ska ni få se bilder på hur fin lägenheten kommer att bli!
 
Ska fota familjen och framkalla bilder på dem och Izor som jag ska sätta i ramar och sen upp på väggen. Det kommer att bli jätte bra när allting är klart. Jag har redan en bild i huvudet på hur jag vill ha det på ett ungefär.

Kommentarer
Postat av: suzan

spännande. vi håller på att renovera våran 2:a. vardagsrummet är klart. är kul sånt där :)

jag drömde att jag hade din izor och Pandora hos mig, pandora var jäätte stökig :P ibland kan jag drömma en person jag inte träffat eller tänkt på på flera år. jätte konstigt det där :P

Svar: Nej vad roligt. Haha vad rolig dröm. Speciellt eftersom Pandora var allt annat än stökig när hon var i livet. Hon var lugnet själv!
Mandana Veysi

2013-10-28 @ 10:02:18
Postat av: Tatjana

Kan du inte berätta om hur Izor kom in i ditt liv? Du kanske har bloggat om det förut och jag missat det... Skulle vara så kul att få veta!

Svar: Självklart. Jag har skrivit om det förr men kan skriva om det igen!
Mandana Veysi

2013-10-28 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0