Mobilblogg

Har fyllt på min mobil nu så kan blogga!
Flytten gick väl bra igår, Wictoria kom och hjälpte till att inreda. Jag har fått vardagsrummet till mitt sovrum. Izor känner sig redan hemma och jag börjar göra det jag också.

Idag har vi varit ute och kastat boll i det höga gräset, gått promenader och tagit det lite lugnt. Det blir mycket med en flytt och att boa in sig.

Idag förresten fick jag mig en överraskning på instagram, en tjej skrev att hon hade sett Izor i tidningen Belgaren som jag får hem i brevlådan några gånger om året. Jag var tvungen att slänga mig över tidningen och kolla och jo visst var han med! Världens snyggaste hund i rastidningen. Jätte skoj. Och roligt att tidningen tyckte om min bild!

Nu ska izor och jag göra kväll. Hoppas att ni har det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0