Lördag

Idag har prinsen och jag spendrat många timmar utomhus med bus i det höga gräset och en långpromenad. Just nu ligger han och sover vid mina fötter. Jag ska sätta mig ner och läsa ett nummer av Hundsport och umgås lite med mor min. 
 
Vet inte vad vi ska hitta på mer idag. Kanske träna lite eller bara sitta ner och ta det lugnt. 
 
även hundmöten blir bara bättre och bättre. Igår körde vi lite passivitetsträning och det gick förbi flera hundar, stora som små och Izor sa ingenting. Han satt där han satt. Är så stolt över fluffet.
 

Kommentarer
Postat av: Tatjana

Berätta mer om hur du har tränat hundmöten! Hur var han innan? Har ju också en terv, en tik på 1 år som har stora problem vid hundmöten. Vi tränar massor på det, bor mitt i stan också så hon borde inte vara som hon är tycker jag. Det är ju massor med hundar här överallt!

Svar: Kan skriva ett litet inlägg om hans framsteg. :)
Mandana Veysi

2013-10-20 @ 09:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0