Lisa

Lisa var en hund som låg mig lika varmt om hjärtat som Izor gör. jag började gå ut och gå med henn när hon flyttade till sin matte när hon var 8 veckor gammal. Sen dess har det rullat på. Lisa har alltid varit mitt ljus i livet. Varenda dag efter skolan sprang jag raka vägen hem till damen som ägde henne och gick en promenad. Jag är helt paff över att ha fått höra att Lisa dött. Hon dog i somras och jag fick veta det idag. 
 
Den där lilla hunden stal verkligen mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma henne, aldrig, aldrig, aldrig. Hon var min bästa vän. Jag blev som barn mobbad men Lisa dömde mig inte. Hon älskade mig och jag henne. 
 
Jag hoppas att hon har det bra där uppe i det blå.
Jag älskar dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0