Internet igen

Nu så, efter nästan 2 veckor har jag äntligen internet i lägenheten så nu blir det betydligt fler blogginlägg än vad det har varit tidigare.
 
Idag har jag hunnit med en hel del, borstade igenom Izor med furminatorn utomhus, gick en längre promenad med honom och sedan gick jag och mamma till stan. Köpte en låda VoH och 4 stycken oxstupar, efter det gick vi till nian och jag köpte ett toastjärn och en router. Sist men inte minst köpte jag groggvirke till ikväll, chips och lite smått och gott.
 
Efter det bjöd mamma mig på lunch, vi åt thatmat och nu är vi hemma. Iz äter märgben för fullt och jag ska hoppa i bakaret för Hana, Oosko och hans kompis Victor kommer vid 7 tiden.
 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. Hoppas att ni inte har tröttnat på bloggen då jag varit så pass inaktiv ett tag nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0