Hemma igen

Iz och jag kom hem för några timmar sen efter 3 mysiga dagar i Skutskär. Vi hann inte göra allt vi planerade då annat dök upp som skulle göras. 
 
Hundarna var oerhört duktiga som var så pass lugna inomhus fast det enda som rörde sig i deras skallar var Lek, lek, lek. Det hände några gånger att de lekte men vi avbröt dem innan de hann riva lägenheten.
 
Jag fick ett rött koppel som jag ska ha till izors nomesele och 3 loggor julius k9 loggor. 1 till selen och 2 till hans halsband. Loggan på selen var en SBK logga. Loggorna till halsbandet var GIRLPOWER och TOPMODEL. Det passar herren ellerhur? Tycker att girlpower passar honom perfekt. Haha. Lilla Izor hjärtat.
 
Nu sitter jag i mitt nytapetserade rum på golvet. Imorgon kan jag troligtvis få ställa tillbaka möblerna på sin plats. 
Izor har nyligen ätit kvällsmat och jag ska slå på en film.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0