God morgon

Har varit vaken en stund men satte mig inte framför datorn förrän nu. 
Ska till skolan vid 12 och efter det vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske får låna pappas cykel efter att han har jobbat och sela på Izor och cykla efter olyckan sist. Min rygg känns mycket bättre och då tar vi och cyklar en kort sväng! Bara till skogen så får han springa omkring där lite innan vi cyklar hem igen. Efter det är han nog nöjd och glad så då tänkte jag fortsätta med targetträning. Måste hitta någonting som är en passande targetsticka men det borde inte vara några problem.
 
Sen har jag inga fler planer för dagen. Men jag tycker att det låter rätt bra, håller tummarna att det inte regnar så hysteriskt idag som det gjorde igår. Men det ska tydligen regna i några dagar nu. 
 
Igår köpte jag även lite julklappar till pappa, man ska vara ute i god tid! Han fick en jätte varm fodrad vinterjacka som är vattenavvisande samt en tröja och en skjorta som jag tror kommer passa honom perfekt. Men tanke på hur mycket han hjälper mig med Izor fast han inte ens behöver så förtjänar han en riktig vinterjacka.
 
Mina föräldrar har alltid prioriterat mig och mina syskon i första hand. De har aldrig ens tänkt på sig själva, de köper aldrig något fint till sig utan sparar vartenda öre för att vi ska få nya och fina saker. 
 
Nu ska en julklapp till mor min handlas, någon som har tips på vad jag kan ge henne? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina Pettersson

Jag använder en vanlig bläckpenna, funkar super!

Svar: Danke! Ska testa med det. :)
Mandana Veysi

2013-10-23 @ 09:29:55
URL: http://anibaz.blogg.se/
Postat av: Sabina Pettersson

Jag använder en vanlig bläckpenna, funkar super!

2013-10-23 @ 09:29:55
URL: http://anibaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0