Full frys

Köpte 9 påsar med kycklinglår till Izor. Jisses vad kassörskan tittade konstigt på mig, log och sa "hunden kommer nog att bli glad nu" han hittade ännu konstigare på mig och mamma flinade bakom mig. 
 
Så nu är våran minimala frys fylld med 9 påsar kycklingklubbor, inälvor, märgben, och VoH. Det är knappt så att min eller mammas mat får plats där. jag fick pressa in våra matvaror som tack och lov inte var speciellt mycket. 
 
Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag börjar göra iordning en potatisgratäng som ska in i ugnen. Smarrigt värre. Sen ska jag packa träningsväskan inför morgondagen. Jag tar inte med mig systemkameran till klubben utan om jag tar bilder så blir det med mobilen. Den har trots allt en väldigt bra kamera!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Är inte det där mörat kött? Fått för mig det, tror jag stått och tittat och tänkt köpa men så har det varit mörat. :/

Svar: Visade sig att det var mörat. Han har ätit det förr utan några som helst problem
Mandana Veysi

2013-10-15 @ 18:51:08
URL: http://blandtassarochsvansar.vimeddjur.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0