Ensam hemma

Idag fick Iz vara hemma själv för första gången medan mamma, jag och pappa gick och shoppade lite på två second hand butiker. Kom hem med 3 fina muggar med personlig text i, en jutgärnsstekpanna, en skål och ett skoställ. Imorgon kommer mitt skrivbord, soffbord och min soffa. Det kommer nog att bli kalasbra!

När vi kom hem rastade jag izor, släppte honom där jag brukar släppa honom så att han fick springa. Skönt att det går folk så sällan just där så att jag kan ha honom lös!

Efter det fick han stanna hemma ytterligare en gång till då vi gick till dollarstore. Vi köpte en hel del saker och jag kom hem med 5 stycken grawles ben och ett paket oxöron till izor.

När vi kom ut ur affären blev jag överraskad av pappa och iz. Vi gick till Coop och handlade och nu har vi kommit hem. Inte hänt mycket på hundfronten men det blir det nog ändring på rätt snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0