Brukshunden

Sitter och bläddrar igenom senaste numret av Brukshunden och ska väl snart pallra mig upp från datastolen och titta vad som ligger i frysen som man kan slänga ihop och äta sen. 
 
Izor var jätte duktig igår med Oosko och Victor. De blev lite utskällda igår kväll när jag mötte upp dem. När vi kom in i lägenheten tittade han inte ens på dem förrän de ignorerade honom. Det slutade i pusskalas med båda grabbarna. Sen låg han och åt ben resten av kvällen men lite koll skulle han ha. 
 
Vad vi hittar på idag vet jag inte i dagsläget. Jag hade tänkt gå ut och fotografera Izor bland höstlöven men vi får se. Han ska troligtvis få sig ett bad idag med schampoo och balsam och jag funderar på om det är på tiden att ta av Scalibor halsbandet eller om det ska sitta på ett tag till? vet inte om fästingarna är kvar nu. Ska checka med Åsa och följa hennes råd. 
 
När slutar ni med fästingmedel? (om ni använder det på era hundar)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0